Skip to main content

I Don’t Want to Be the Office Grandma



Advice for getting back into the work force at 60, dealing with shame and co-workers, and how to cope with losing all motivation for working from home.





گھر سے کام کرنے ، شرم و حیا اور ساتھی کارکنوں سے نمٹنے کے سارے محرک کو کھو دینا۔ 60 سال کی عمرپر ورک فورس میں واپس آنے کے لئے مشورے۔

میں شرم سے آزاد رہنا چاہتی ہوں

میں ایک سوشل سروس ایجنسی میں کام کرتی ہوں جہاں میں ایک مؤکل بھی ہوں۔ جتنا میں نے ایجنسی کی صفوں کو آگے بڑھایا ہے اتنا ہی میں بے وقوف بن گی ہوں۔ ہر شخص میری کہانی کو جانتا ہے اور میری شرمندگی اور جرم بڑھتا گیا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ اپنی اور اپنے کنبے کی مدد کرنا کوئی بڑی بات نہیں ہے لیکن ساتھی کارکنوں کو معاملات کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے سننا ایسا لگتا ہے جیسے وہ میرے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ مجھے ایسا لگتا ہے جیسے لوگ میری کہانی کے بارے میں کچھ جانتے ہیں لیکن میری پوری سچائی نہیں اور اس سے میرے کیریئر کو تکلیف پہنچ رہی ہے۔ میں کسی کا مقابلہ کرنے کے لئے اتنی بہادر محسوس نہیں کرتی ہوں۔ یہ صرف شرم کی بات ہے۔ یہ مجھے زندہ کھا رہی ہے۔ میں اسے کس طرح مخاطب کرنا شروع کروں اور میں کس سے اعتماد کروں؟

مجھے بہت افسوس ہے کہ آپ یہ غیر منصفانہ بوجھ اٹھا رہی ہیں۔ اپنا کام کرنے اور اپنے کنبے کی پرورش کرنے کی بھی کوشش کرتے ہوئے بہت شرم و حیا کے ساتھ جینا محتاط ہونا ضروری ہے۔ آپ کے پاس کچھ اختیارات ہیں ، لیکن ان میں سے کوئی بھی مثالی نہیں ہے کیوں کہ مجھے یقین نہیں ہے کہ آپ کی سنجیدگی کو اکسا رہی ہے۔

مجھے آپ کی جبلت پر مکمل اعتماد ہے کہ کچھ بند ہے۔

کیا آپ اپنے باس یا اپنے محکمہ پر اعتماد کرسکتی ہیں؟ اپنے خدشات کا خاکہ پیش کریں اور اپنے ساتھی کارکنوں کو یاد دلانے کے لئے کہیں کہ وہ مؤکلوں سے کس طرح گفتگو کرتے ہیں اس لحاظ سے کیا ہے اور کیا مناسب نہیں ہے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ صرف پٹی کو چیر کر باہر آسکیں ، لہذا بات کرنے کے لئے ، اپنے آپ کو ایک مؤکل کی حیثیت سے پہچاننا ہے تاکہ آپ کو اپنے ساتھیوں کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہ ہو اگر آپ اپنے مؤکل کا درجہ سیکھیں۔

لیکن میں آپ کو واقعتا یہ بتانا چاہتی ہوں کہ میں آپ سے التجا کرتی ہوں کہ اپنے آپ کو شرمندگی سے آزاد کرو۔سماجی خدمات کو استعمال کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ وہ اپنی ضرورت کے وقت لوگوں کی مدد کے لئے موجود ہیں

اب ، آپ کو یقینی طور پر معلوم نہیں ہے کہ آیا آپ کے ساتھی کارکن آپ کے بارے میں بات کر رہے ہیں یا آپ کی خفیہ کیس فائلوں کو دیکھنے کے لیئے اس قدر غیر اخلاقی ہیں۔، لیکن آپ جو کچھ کنٹرول کرسکتی ہیں وہ یہ ہے کہ آپ کے ساتھی کارکنان جو کر رہے ہیں اس کا جواب آپ کس طرح دیتے ہیں۔ اگر وہ آپ کے بارے میں باتیں کر رہے ہیں ، آپ کی پرائیویسی پر حملہ کر رہے ہیں یا آپ کا انصاف کر رہے ہیں تو ، شرم ان کی ہے۔ وہ مسئلہ ہیں۔ آپ نہیں ہو.

آپ ایک عظیم ماں ہیں اور آپ سخت محنت کرتی ہیں۔ آپ اپنی ملازمت پر پیش قدمی کر رہی ہیں۔ آپ جانتی ہو کہ آپ کو کس کس چیز سے دوچار ہونا پڑا ہے اور اس مقام تک پہنچنے میں ،اور اب آپ کسی ایجنسی میں ملازمت کرتی ہیں۔ آپ جو بھی معاملہ کر رہی تھی ، آپ اس پر قابو پا رہی ہیں۔ آپ کو خود پر فخر کرنا چاہئے۔ اپنا سر اونچا کرو۔ دیکھو آپ نے کیا کیا کیا؟ دیکھو تم کتنی دور آ چکی ہو۔

میں بلکہ باغبانی کروں گا

میں مارچ کے آخر سے گھر سے کام کر رہی ہوں۔ ستمبر تک میں ایک کام ، زندگی کا شیڈول برقرار رکھنے کے قابل تھی اور دن کے وقت اپنے ذاتی مفادات جیسے باغبانی یا مصوری سے لطف اندوز ہوتے ہوئے تمام ڈیڈ لائن کو پورا کرتی تھی ۔ لیکن دیر سے ، مجھے اس کی پرواہ نہیں رہی کہ اگر میں اپنی ڈیڈ لائن پر پورا کروں۔ میرے "گھنٹے گذارنے" میں گھنٹیاں گزر گئیں اور کچھ دن رہ گئے ہیں۔

ابتدائی طور پر ہمیں کام کے ایک مقررہ شیڈول کو برقرار رکھنے پر اتفاق کرنا پڑا اور ہفتہ وار اہداف طے کرنے اور ہفتہ وار سپروائزر کو رپورٹ کرنے کی ضرورت تھی لیکن یہ مہینہ میں ایک بار (شاید) کم ہو گیا ہے۔ پورے موسم گرما میں ، رپورٹنگ کی ضروریات کم ہوگئیں۔ ساتھی کارکنان ای میلوں کا جواب دینے میں کچھ دن لگیں گے ، اگر نہیں تو۔ کام کے نظام الاوقات اتار چڑھاو۔ مجھے کسی سخت شیڈول کو برقرار رکھنے کی ضرورت نہیں تھی اور اگر میں اپنے کمپیوٹر سے ایک گھنٹہ سے زیادہ دور رہتی تو مجرم محسوس نہیں ہوتا تھا۔ میں نے یہ بھی سیکھا کہ میرا کام اتنا مطالبہ کرنے والا نہیں تھا - میں گھر میں چار گھنٹےمکمل کر رہا تھا اس میں مجھے آٹھ گھنٹے لگے۔

مجھے کام کے بارے میں اپنا خیال بحال کرنے کی ضرورت ہے (اس سے بل ادا ہوتے ہیں)۔ کیا آپ کا کوئی مشورہ ہے؟

آپ کو اپنا دماغ سیٹ کرنے کی ضرورت کیوں ہے؟ آپ اپنا کام کروا رہے ہو لیکن واضح طور پر آپ کے خیال میں یہاں ایک مسئلہ ہے۔ لہذا ، آپ اس صورتحال میں حوصلہ افزائی اور نظم و ضبط کس طرح تیار کرتی ہیں جہاں ان چیزوں کا مطالبہ نہیں کیا جاتا ہے؟ میرے خیال میں ہم میں سے بیشتر اس سے نبرد آزما ہیں ، خاص طور پر اب جب ہم گھر سے کام کررہے ہیں ، بغیر کسی بیرونی ڈھانچے کے۔ اگر آپ صرف ایک نظام الاوقات مرتب کرسکتے اور اس پر قائم رہ سکتے تو آپ یہ کرو۔

کورونا وائرس کی وجہ سے ، اس کا واضح حل - ہر دن کام کے لئے ملبوسات ، اپنے گھر میں ایسی جگہ پر کام کرنا جو کام اور صرف کام کے لئے تیار کیا گیا ہو ، دفتر میں واپس لوٹ رہے ہو یا دن کے وقت کسی کام والے یا کسی دوسرے عوامی مقام پر جانا - شاید غیر حقیقت پسندانہ یا حل جو آپ پہلے ہی آزما چکے ہیں۔

یہ مکمل معقول ہوگا کہ اپنے سپروائزر سے ہفتہ وار اہداف کا تعین اور رپورٹنگ دوبارہ شروع کرنے کے لئے کہیں۔ آپ یہاں تک کہہ سکتے ہیں کہ آپ کو اس ساخت کی ضرورت ہے کہ آپ کو سب سے زیادہ نتیجہ خیز ثابت ہوجائے۔ یا آپ کو خود سے احتساب کا مطالبہ کرنا ہوگا۔ آپ اپنی ملازمت کھونے کا متحمل نہیں ہوسکتے ہیں۔ اس کی طرح کام کرو! اور میں اس گھڑسواری نہیں کہتا۔ میں دیکھ سکتی ہوں کہ آپ کا مشکل وقت گزر رہا ہے۔ اور میں کام سے زیادہ ذاتی مفادات کی رغبت کو پوری طرح سمجھتی ہوں۔ دن میں ہم میں سے کون باغبانی یا ویڈیو گیمز یا کچھ بھی نہیں چھوڑتا ہے؟

کاش میں آپ کے لئے بہتر مشورے دیتی۔ آپ نے ساحل کے راستے تلاش کرنے کا اندازہ لگا لیا ہے لیکن آپ جانتے ہیں کہ آپ ہمیشہ کے لئے ایسا نہیں کرسکیں گے۔ کوئی بھی کورس کو درست کرنے کے لئے ضروری نہیں، لیکن آپ

دادی، میں آفس نہیں بننا چاہتی

میں اپنی عمر 60 کی دہائی کے اوائل میں ہوں اور میں 10 سال کی عدم موجودگی کے بعد سرکاری پالیسی کے کام کی طرف جارہی ہوں۔ میدان میں میرے پچھلے 20 سالہ تجربے کی وجہ سے ، مجھے ایک سینئر عہدے کی پیش کش ہوئی۔ میں بہت گھبراتی ہوں۔ میں نئے ساتھیوں کے ساتھ کام کروں گی جو کئی سال چھوٹے ہیں جن کا تجربہ بہت کم ہے ، لیکن موجودہ تجربہ ہے۔

کیا آپ کو مجھ جیسے کسی اورکے لئے کوئی مشورہ ہے؟ میں اپنے علم کو کس طرح بانٹ سکتی ہوں تاکہ یہ سنا جاسکے اور ہاتھ سے خارج نہیں کیا جاسکتا ہے؟ میں اپنے چھوٹے ساتھیوں کے ساتھ باہمی احترام تعلقات کیسے تیار کر سکتی ہوں؟ مجھے پہلے سے ہی ان کی دلچسپی ہے - مضبوط رائے اور مضبوط خدشات - تھکن! (میں مذاق کر رہی ہوں۔)

مجھے یہ بھی شامل کرنا چاہئے کہ مجھے یقین ہے کہ مجھے کئی دہائیوں سے چلنے والے تجربے کی وجہ سے ملازمت پر رکھا گیا ہے ، بلکہ اکثر دباؤ ڈالنے والے ، سیاسی کام کے ماحول میں درجہ حرارت کو کم کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔

نئی پوزیشن پر مبارکباد۔ گھبرانا بالکل فطری بات ہے لیکن سب کچھ ٹھیک ہونے والا ہے

اور یہ کہ آپ اس سوچ کو اجتماعیت میں ڈال رہے ہیں ، آپ ہموار منتقلی کو یقینی بنانے کے لئے اپنے آپ کو اچھی طرح پوزیشن میں لے رہے ہیں۔

سب سے اہم بات یہ ہے کہ خود کو مجروح کرنے یا حد سے زیادہ خود کو نظرانداز کرنے سے بچنا ہے۔

ہاں ، آپ اور آپ کے بہت سے نئے ساتھیوں کے درمیان عمر کا فرق ہے ، لیکن اگر آپ اس کے ساتھ برتاؤ کرتے ہو تو یہ صرف ایک رکاوٹ ہے۔ آپ کے پاس بہت تجربہ ہے۔ اپنی اہلیت کا مظاہرہ کرنے ، اور اعتماد کے ساتھ ایسا کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔

اسی کے ساتھ ، اپنے علم کو بڑھانے اور دہائیوں سے آپ جو کام کررہے ہیں اسے کرنے کے نئے طریقے سیکھنے کے لئے بھی کھلا رہیں۔ اپنے ساتھیوں کو دکھائیں کہ آپ نئی چالیں سیکھ سکتے ہیں۔ "ہزار سالہ" یا "جنرل زیڈرز" کے بارے میں عام نہ کریں۔ یہ مت سمجھو کہ اختلاف رائے نسل کے فرق سے سختی سے بڑھتا ہے۔ اور اگر آپ ان کے جوش و خروش کو تھکن محسوس کرتے ہیں تو ، ٹھیک ہے!

نوجوان تھکاوٹ کا شکار ہوسکتے ہیں کیونکہ ان کے پاس توانائی ہے اور ابھی تک بہت زیادہ مذموم سلوک نہیں ہوا ہے۔ لیکن میں ان کی توانائی کو ایک مثبت چیز کے طور پر دیکھوں گی۔ ہوسکتا ہے کہ ان کی توانائی متعدی ہوجائے اور آپ کی کچھ سوچوں اور خدشات کو نئی شکل دیں۔ اور ہوسکتا ہے کہ آپ کے تجربے کی وجہ سے وہ ان کی نئی قدر کریں گے۔

باہمی احترام تیار کرنے کے لئے - احترام دیں اور اس کے بدلے میں توقع کریں اس موقع سے لطف اٹھائیں۔ جاؤ زبردست ہو۔ اور آفس دادی ہونے کی فکر کرنے کی کوشش نہ کریں آپ اپنی عمر سے کہیں زیادہ مشغول ہوجاتے ہو۔ ساٹھ نیا چالیس ہے نا؟


Comments

Post a Comment

Hi friends, If you have an issue related to this, please let me know.